Merhabaaa canım annelerr. 3 aydır uygulamayı kullanıyorum ama üyelik bir türlü oluşturamıyordum hata veriyordu şimdi geldimm. Ben 5 Mayısta kendi tercihimle sezeryan oldum, doğum fobim vardı sezeryan olmazsam evlat sahibi olamacayaktım. Kısa açıklamam gittiğine göre anneliğimin ilk travmasına geçeyim. Bebeğim 4 günlükken sarılık oldu 1 gece fitoterapi aldı ve bebeğimi küveze aldılar emzirmek için başına her gittiğimde ağladım bir de anneler gününe denk geldi çok yıprandım.Korkulacak bir şey sandım, sabahına taburcu ettiler doktorun elini ayağını öpecektim. 2 aylık olana kadar gece gündüz saat başı emzirmeye çalıştım bu süreçte kendimi çok yıprattım. Ve evhamlı bir anneyim sanırım, daha sayamayacağım pek çok şey yaşıyorum siz de yazdıkça aklıma gelir mesela emziriyorum diye yediğim her şeyi internetten bakarak tüketiyorum gazlı içeçek içmiyorum kuru fasülye yemiyorum gibi gibi gibi.. Sizler de benim gibi misiniz ? Kilolarımı da henüz veremedim emzirdiğim halde benim gibi olanlar varsa gelin dertleşelim. Bugün rota aşımızı da yaptırdık, bebeğim çığlık atmayı öğrendi her dk çığlık atıyor sanırım konuşmaya çok alıştı. Emzik de almıyor, tv açmıyorum gözü kayıyor bakmak istiyor ekrana diye. Buyrunnn var mı benim gibiler 🌺💃🏼