Ssdeniz Mom587 ben 2 saatte bir eger emmezse sagiyorum 15+15 seklinde ama gece sagdigimda sanki bir tik daha fazla artis var gbi ve sagarken bebisin videolarini aciyorum onu severken daha cok geliyo sanki☺️
Mom587 Ssdeniz emzirmeyi ben 3 3 buçuk en erken 2 bucuk saatte yapmaya çalışıyorum siz 2 saatte bir mi emziriosunuz
Ssdeniz Mom587 emmedigi zamanlarda sagiyorum cunku 2 saatte bir dolarmis burda okumustum her zaman olmasada 2 saatte bir sagmaya calisiyorum ☺️