Merhaba güzel anneler
10 ekim eşimin doğum günü bebişim o zamana 7 aylık olacak. Bırakabileceğim yada bebişime bakabilecek yakınımda kimse yok. Eşime nasıl bir sürpriz yapabilirim? Biliyorum daha erken ama şimdiden fikir edinmem hazırlık yapmam için iyi olacaktır. Teşekkür ederim şimdiden sizleree 🥰🥰🥰