Merhaba anneler🙋🏻♀️Benim size bir sorum olacak😬Ek gıdaya geçiş döneminde(6.ay) sebzelerin buharda pişirilmesi taraftarıyım.Ama kaynattığımız içi su dolu kabın içerisinde nasıl süzgeç koyup haşlayacağım bilemedim💁🏻♀️Yöntemi biliyorum da bu süzgeç nasıl süzgeç olmalı?Paslanmaz mı adı ne yani bunun ona göre gidip alacağım😬Yapan anneler yardım please😘