Bademmmmmm Kızlar merhaba bebeğim 4 aylık ve sağlık ocağı kan ilacı baslatti normal mi bu ayda başlaması önce tahlil yapması gerekiyor mu bide nasıl veriyorsunuz emzirmeden önce sonra nasıl olmali tecrübeli anneler beni bilgilendirirse çok sevinirim
melrosee Bademmmmmm Evet 4.ayda başlıyor, 1 yaşında da tahlil yapılıyor hala düşük ise devam . Normal ise bırakıyorsunuz 🌸
AsyaninAnnesiiii Bademmmmmm bizede verdiler ama kullanmadım alerji yapmıştı. Sidefer kullandım daha iyi ve alerji riski düşük.
Asyossmoms Ayda başlatıyorlar tahlil yapmadan ama sağlık ocağının verdiği ilaçlar temiz içerikli değil diyorlar. O yüzden ocean aldım ben onu kullanıyorum d vitamini ve demir ilacını . Kusmuyor çıkarmıyor tavsiye ederim 🌸
Bademmmmmm Asyossmoms peki benim bebeğim 4 aylık bende ocean aldım kan ilacını 5 damla dedi eczacı fazla mı siz kaç damla kullandınız
Ssdeniz yeni4747 bende bir iki kere kullandim ama kakasinin rengi koyu yesile ve biraz da sivi sekilde oldu ondan mi acaba ? Cunku onceden biraz daha sari renkteydi
emirinannesi17 Bugün banada vegaferon verdi kullanmicam sidefer aldım ilk kizimdada kullandım temiz icerikli
melrosee Bademmmmmm Yok hayır , Vitagil Fer yazdı doktorumuz . İçinde prebiyotik olduğu için kabızda yapmıyor.
Masal-20 Sağlık ocağının verdiği ilaçların kötü olacağını düşünmüyorum ben 4 aldır kullanıyorum çok şükür bi sorun olmadı
Asyossmoms Bademmmmmm bebeğinizin kilosuna göre damlatıcaksınız kaç kilo minik her kilo başına 1 damla ☺️