zynpduru021 Merhaba arkadaşlar bebeğim doğduğundan beri anne sütü alıyor 4. Aydan sonra özellikle kabızlık şikayeti arttı ilaç kullanmama rağmen geçmiyor aynı sorunu yaşayan var mı
zynpduru021 zynpduru021 Merhaba arkadaşlar bebeğim doğduğundan beri anne sütü alıyor 4. Aydan sonra özellikle kabızlık şikayeti arttı ilaç kullanmama rağmen geçmiyor aynı sorunu yaşayan var mı