Mutluluk Yaklaşık 1 sene önce komşumun saçlarını boyamıştım karamele döndü baya açıldı dipleri de beyaz Şimdi kahveye boyayacaz İlk uçlarına mi diplerine mi sürmeliyim birde önden mi yoksa enseden mi baslamaliyim
Uzaymekiii Dipten başlayın ki boya orada daha uzun süre kalsın, önden başlayın tabi bir de çünkü em çok görünen yer ön taraf. Eskiye göre koyu renk olduğu için kolay kapanır ama diplerine iyice yedirin dalgalanma yapmasın☺️