Sibeeeel 2 tane kızım var biri 11 yaşında diğeri 1 yaşında.ufaklık çok harrketli ve bu ara sürekli emmek istiyor sürekli üstümde.büyük kızımda ergenliğe geçiş döneminde istekleri bağırıp cağırmaları bu ara çok yoruyor.Allah ömür versin acılarını göstermesin ama kafa bir dünya😀