26 aylık oğlum 22 günlük kızım var şimdilik çok sıkıntılı gitmiyor kızımı emzirirken oğlumla şakalaşıp oynuyoruz bir yandan genel olarak babaanne destekli gidiyoruz ama ileriki günlerden korkuyorum ne yalan söyleyim neler bekliyor beni bilemiyorum. Biraz zaman geçince babaanne desteği eskisi kadar belki olamayacak onunla evi düzeni var sonuçta o zaman naparım nasıl başederim bilemiyorum🤯