Anneler bugün kızımı 4 aylik doktor kontrolüne götürdüm kilosu düşük geldi 5650 gram olmuş doktor biraz küçük kalmış dedi mama takviyesi yapalım dedi aptamil önerdi daha sonra zinco supravit ve folbiol yazmış bi de idrar tahlili istemişti. Tahlil çıkana kadar kendisi serum taktırmaya gitmiş sekreterin arayıp idrar sonucunu söyleyip ilaçları reçete etti. Bana da dedi ki folbiol u sutun de erit de ver dedi ama garibime gitti 4 aylik bebege bizim içtiğimiz folik asit verilir mi başına gelen var mı korktum vermedim ilacı yardımcı olurmusunuz😔😔