30undabiranne durumunuz varsa özel doktora götürün. Doktor tavsiye edebilirim. Maalesef çocukları denek olarak kullanıyorlar. Sıkıntı olsa da olmasa da herkese aynı muayene takvimi verip yok ayda 1 yok 2 ayda bir gelin diyorlar. Çünkü dediğiniz gibi pratik kazandırmaya çalışıyorlar. Ben de 1 kez Kanuni’ye gittim. Orda da herkesle konuştum baktım millet 5. 6. Ya geliyor falan. Eşimle kavga dövüş hemen özele götürdüm. İkinci gitmemizde tamam tamamlanmış dedi doktorumuz bir daha yapmaya gerek yok. Hem de özelde o sıra bekleme, ağlayan çocukları duyma olmadığı İçin daha az yıpranıyorsunuz ve 2 dakika bile sürmüyor doktor hemen bakıp bırakıyor kimseye anlatma gösterme derdine girmediği için. Ben 6 aylık tekrar götürmüştüm genel kontrole bir daha rop yapar diye düşünmüştüm ama doktor gerek yok ropa büyümüş dedi uyurken baktı hatta yavrum hiçbir şey anlamadı. Yanlış yönlendirmek de istemiyorum ama başka doktordan da görüş alın isterseniz. Ben de bu konulardan çok çekmiş bir pre annesiyim maalesef😓