Sevgili anneler, 5 aylık bebeğimde sanırım hemoroid çıkmış biraz kızarık şişlik var çok fazla değil içe dönmüş yeni fark ettim tuvalete çıkıyor aslında çok nadir kabızlığı oluyor bir kere 6 gün falan çıkamamıştı başına gelen varmı doktora götürdünüzmü neler yapılabilir teşekkür ederim ❤