ireembassturk-98 benim oğlum da aynı,ben de post açmıştım bu konuyla alakalı hatta.Benim de gözlemlediğim ilk emerken süt çok fazla geliyor sürekli yutkunuyor o esnadq sıkıntı yok,dediğiniz gibi 5-6 dakika sonra yutkunmalar yavaşladığında başlıyor huysuzlanmaya memeyi ağzından çıkarıyor tekrar almak istiyor triplere giriyo😂