Mervemasal doğduğunda bende 30la başladım bize de öyle dediler. 30la 1,5 saatte bir acıkmaya başlayınca yetmediğini anladım kendim 40-45e çıkarmıştım. Doktor da 1 haftalık kontrolde bu şekilde artırabileceğimi söyledi. O yüzden dedim aslında bebeğe göre değişiyor acıkma sıklığı ve dozu.