Mrvdl benimki reflüsü ve gazı olan bi bebekte yani yastıksız yatamayan bu nedenle 5. Ayında döndü bebeğinizin duruşu gücünden anlarsınız bence panik yapmayın arabada anakucagında çok kalan bebeklerde hareketleri az oluyormuş mesela sürekli düz yatakta serbest kalan bebekler dönebiliyormuş gb gb kafasını tutabiliyor olması gerekir ama hamileyken folik asit bu devrede işe yarıyormuş işte umarm kötü bişey yoktur.