Mltems bence bu tamamen bebeğin gelişimiylr alakalı bi durum zaten bebek kalkmak oturmak istediğini size belli ediyor annesi olarak da bunu en iyi siz anlarsınız 🥰 benim oğlum 3 aylıktı yastığa yatırdım mı ayaklanmaya çalışıyordu 4,5 aylıkken oturmaya başlafım kucağımda 5,5 alıkken de destekli oturmaya başladım şimdi tam 6 aylık 7. Ayından yarın gün alıcak 🥰 hala destekli oturuyoruz bazen kenarkarından çekiyorum yastık koymuyorum duruyor bi 30 sn kadar yani demem o ki bu bebeğinizin gelişimiyle alakalı 😌