Mertsmom yaşadıklarınız çok normal her anne yaşıyor ancak farklı düzeylerde. Hayat bir bebekle kökten büyük bir değişime giriyor uyum sağlamak herzaman çok kolay olmuyor. Annenin mizacı, aile yapısı, eş ilişkisi, eş desteği pek çok faktör var.
Ama şunu bilin ki zamanla hayatınızda pek çok şey düzene oturacak herşey mükemmel olamaz olmayacak da yetişmeyecek de ama siz bu sürece alışmış olacaksınız ve artık şu anki kadar rahatsızlık vermeyecek.
Böyle düşünmeniz belki işinize yarar.
Sevgiler