Nazik-94 Kızlar bebeğim 7 aylık verem aşısı olduğumuz yerde şişme kızarma olur demişti hemşiremiz ama morardı kabuğu kalktı kanadı biraz acaba normal mi
aylul0 Nazik-94 verem aşısını bize 2 aylıkken yapacaklar acaba size 7.ayda mı yaptılar korktum bir an
Gulayalparslan20 Nazik-94 oğlum 5aylık aynı sey suanda bızdede oldu kabuk baglamıstı düştü duş aldırmıstım suandada kanıyor neden böyle oldu acaba doktora felanmı götürsem bılemedım
Ocak2021 Nazik-94 oglum 7 ay 8 günlük verem aşısının kabuğu düştü ama orası hala kırmızı yeri belli yani oda zamanla geçermiş zaten
RundownMom Bilmiyorum kabuğunu atıyor onu biliyorum da kanama da çok anormal değildir diye düşünüyorum ama üstte kalsın
aylul0 Minibebeduru bir sıkıntı olmasın da, geçen tanıdığımız biri bebeğini kaybetti normalde daha sonra yapılması gereken bir aşıyı erken yapmışlar sanırım o yüzden korktum ben de