1prens1prensesannesii Kızlar oğlum 15 aylık. Günde 2 ceviz 3 4 kaju ve biraz fındık yediriyorum. Beyin gelişimi için yeterli mi sizce? Bir arkadaşım günde 1 avuç hepsinden yediriyorum diyor. Yağlı şeyler sonuçta fazlası da zararlı değil mi?
Zhnce 1prens1prensesannesii hiç öyle bir ölçü takıntım olmadı eline verdim canı ne kadar isterse yedi Bazen hiç yemediği oldu bazen bi tabak bitirdiği Simdi bile ona özel kaju badem ceviz antepfistigi karışımı alıyorum dün önceki gün hiç yemedi bugün yedi mesela
ecemm-6161 1prens1prensesannesii canım eline ver ne kadar yemek isterse o kadar yesin hiç kasmaya gerek Yok 😊
Cherryblossom 1prens1prensesannesii hepsinden bir avuc tabiki fazla. Günlük tüketim yetişkinlerde bile bir avucu gecmez genelde. Verdikleriniz kararında bence belki bademi yanında kuru üzümle falan artırabilirsiniz. Benım bebegim daha kucuk ama 10 bucuk ay hala 1 ceviz veriyorum gunde
Banu_alper 1prens1prensesannesii olcumuz bizim avcumuz gunde bir avuc yemek yeterli hadi onlar gelisme caginda diyelim 2 avuc olsun herseyin fazlasi zarardir ben bebekken zehirlenmisim neden derseniz fazla yemekten karacigerime cok yuklenilmis ve doktor meyve kuruyemis falan yasaklamis bir sure o yuzden herseyden yesin azar azar yesin yeterli
ayazasaf Banu_alper ama herkesin kendi avucu kadarı kuzum 😄 benim avucumla oğlum yiyecek olsa mide spazmı geçirir
Kumsal25 1prens1prensesannesii benimbe eğim 12 aylık nasıl verebilirim alışması için daha erken mi eline verip tane tane acaba azilar çıkmaya basladi
1prens1prensesannesii Kumsal25 canım bende elime veremiyorum. Aslında herşeyin yutan bir çocuk değil ama kuruyemiş sert olduğu için korktun. Normal de de blw bebek.. Ama küçük parçacıklar ayırıp öyle veriyorum
Kumsal25 1prens1prensesannesii bizimde direk yutmaz çiğnemeye çalışıyor ama yemiyor yani çıkarıyor pilavı eti falan hep çorba istiyor meyvede yemiyor ısırıyor kabugunu falan çıkartır dişlerdeb mi anlamadim azilari falan patladı çünku bide cogeneyip baktiki erimesi ağzında çıkartır hemen
hobby_catolog_hk 1prens1prensesannesii fazlası zarar demişler. Benim ara öğünü bile 1 ceviz 3 fındık 3 badem 🤦♀️