On bir aylık oğlum çok hırçın bana karşı değil ama babasına karsi sürekli tirnakliyor ısırıyor gitmek istemiyor hayır diyoruz net bir şekilde ama daha çok küçük olduğu için hayiri anlamıyor babası acidigini belli etmek için bağırıyor hayır diyor bu defa da ağlamaya başlıyor bu durum sürekli olduğu için de babasına pek gitmek istemiyor ne yapabilirim acaba 😞