Aceleci mi davranıyorum bilmiyorum bebegim 7 ay 10 günlük 5 bucuk aydan beri uğraşıyorum hiçbir şey yemiyor.Çorba bazen içiyor o da az.Önüne de koyuyorum kendim de yedirmeye çalışıyorum yok direkt tükürüyor.Artık içimden bişey hazırlamak bile gelmiyor biliyorum çöpe gidecek.Şuan meme ve mamadan dolayı kilosu normal böyle giderse meme de yetmeyecek zayıflayacak.Ne zaman düzelir bu:(