Minel355 Öncelikle çok çok geçmiş olsun, benim bebeğim 4 aylık sezaryen ile dünyaya geldi. Sezaryenin 3 günü bacağıma 2 farklı noktaya pıhtı attı inanılmaz zor ve ağrılı bir süreçti. Emboli riskim yoktu çok şükür ama yaklaşık 2 hafta kadar yürüyemedim bebeğime bakamadım 30 kutu oksapar kan sulandırıcı iğne, 2 kutu antibiyotik kullandım, özel bir karışım verildi bacağıma sürmem için ve uyku haricinde sürekli sıkı varis çorabı giydim. Bacağımla uğraşırken göğsümde mastit oluştu bir de onunla uğraştım o acıları hatırlayınca tüylerim ürperiyor hala. 4 ay oldu doğum yapalı ve bacağımdaki pıhtı hala dağılmadı pıhtının olduğu bölgeler simsiyah bir şekilde duruyor sanki bir yere vurmuşum gibi, ağrı sızı yok ama damarlar yoğun bir şekilde şiş olarak duruyor. Kendiliğinden geçmez ise cerrahi önerdiler. Bakalım geçmesini umut ediyorum ve size de acil şifalar diliyorum.