AselinnAnnesi teyzem hemsire diye biliyorum o demisti bunu takibini yapan hemsireler demesi lazim, hatta size hamilelikte cocuga hazirlayici kisa egitim vermesi, sonrasinda emzirme pozisyonlarini gosterip anlatmasi ve her ay duzenli takibini yapmasi gerek. Onlari sisteme isliyorlar sizinkisi direk yaptim diye isliyor demek kimseye bilgi vermeden bir uyari alir akillanir. Imkani olmayanlar ne yapsin herkes ozele gidebilcek durumda degil sonucta herkes isini hakkiyla yapmali. O yuzden ihmal etmeyin sikayette bulunun diger bebekleri uyarsin bilgilendirsin en azindan rota cok ciddi bir virus ihmale gelmez