bsrt merhabalar. Aynı durum benim oğlumdada var şuan 20 aylık. 14 aylıkken doktora götürdük röntgen çekildi. D vit vs bakıldı hepsi normal ve 18. Ayda tekrar gelmemizi söyledi. 18. Ay sonunda tekrar gittik yine röntgen çekildi blount hastalığı(erken yürüyen ve kilolu çocuklarda görülebilen bacak eğriliği) tanısı koyuldu bizimki erken yürüme kaynaklı. Gece ortezi yaptırmamızı istedi. vakit kaybetmeden yaptırdık şuan onu kullanıyoruz. 3 ay kullanıp tekrar kontrol istedi. Şuan 1 aydır kullanıyoruz.