Benim oğlumun da böyleydi şu an 2 yaşında her yere götürdük acaba bir sorun mu var diye doktor kilosundan dolayı kırık yürüyo o yüzden dedi kemiginde falan birşey yoktu film falan da çekildi bol bol güneş alsın büyüdükce düzelir dedi ve şu an baya düzeldi boy da attıgı için normal duruyo artık.