Lütfen yardım edin 25 günlük gece uykusu güzel ama sabah 7 itibariyle uyumuyor napıcagımı şaşırdım. Yoruyorum, yürüyüşe çıkıyorum, ayakta sallıyorum, emzik 1meme veriyorum tam gidiyo derken açıyor gözleirni cok yoruldum. Bu sabah 7.30 da uyandı ve 13.00 te uyudu cok şükür derken 13.30 da uyandı. Yalnız bakıyorum ne yemek yiyebiliyorum ne tuvalete gidebiliyorum. Sütüm kesilcek uykusuzluktan diye korkmaya basladım. Doktora haftaya gidicez şimdi sormak istemedim ama ne diyorsunuz sizce sorayım mı?