Sehertosunn elcn4139 4. Ayda rahatliyor diyorlar. Biz 2 buçuk aylik olduk artik daha rahat çıkarıyor ama sancilaniyo yine de damla kullanıyoruz hala.
BzeynepC elcn4139 4 ay kolik ve gazli bir bebegim vardi. Daha sonra cok sukur daha iyi oldu. Allah sabrinizi arttirsin. Kurulmus sofraya bile oturamazdim.
elcn4139 Sehertosunn neler kullaniyosunuz biz 2 ayligiz biogia kullaniyorim probiyotik. gaz damlasi olarak hic biri ise yaramadi hepsini kullandim.
Olric11 elcn4139 9 ay 15 günlük gaz sorunu var doktor biter demişti ulturasonda çıkıyor bağırsaklar gaz 🤦♀️ 2 de biter 3 4 5 6 789 belki yaşında 😅
Gizem_ar 2 buçuk ayda bitti metsil daha sonra maflor eklendi baktım gayet rahat atmaya başladı bi günde bıraktım damlaları da
elcn4139 Sehertosunn gaz masaji nasil yapiyorsunuz. kac aylik bebek kac damla.veriyorsunuz. bendede var o damla bir.iki kullandim ama ise yaramadi sanki
Sehertosunn elcn4139 15 ile basladik günde 4 defa. Simdi 5 6 damla veriyorum. Gaz masaji da youtube da var bakabilirsiniz. Cok etkili oluyor
Gizem_ar elcn4139 evet ama tek kullanılıyo mu bilmiyorum vlla doktor bağırsak düzenleyici dedi sadece iyi gelmişti bize baya