EdaEbru
Evlat çok güzel bir şey, kardeş çok güzel bir şey. Ancak kardeş şart olan bir şey değil. Tek büyümüş bir sürü insan var. Kimisi memnun, kimisi kardeşim olsaydı der. Benim kardeşlerim var, ne bir sırrımı paylaştım, ne bir derdimi. Tek başıma güçlüyüm. Asla yalnız hissetmedim şimdiye kadar. Çok şükür ki dünyalara bedel bir eşim ve oğlum var, hiç yalnız değilim.
2.çocuğu istemenizin tek ama tek sebebi çocuğunuzun yalnız kalmamasıysa, kendinizi daha fazla yıpratmayın derim. İki çocuk için belki işinizi bırakmanız gerekecek, bırakmazsanız ailece yapabileceğini şeyler çok sınırlı. İşten geleceksiniz, hangisiyle ilgileneceksiniz. Eşinize ve daha da önemlisi kendinize zaman ayırabilecek misiniz? Tekrar uykusuz günler, ek gıda, diş, atak. Bakıcı 2 çocuk bakacak, masraf artacak. Hayatınız hayalleriniz bir süre daha ertelenecek. Her şeyden önce siz de bir insansınız ❤️
Çocukları çok seversiniz, ekonominiz iyidir, yıpransam da olsun dersiniz o zaman yapın elbet ama “çocuğum yalnız kalmasın” fikrini ben 2.çocuk yapmak için bir sebep olarak görmüyorum. Sadece olmayan bir zorunluluk için kendini yıpratmak şahsi fikrimce. Gönlünüzce olsun ❤️