Halimehatun Evet etkisi olur. Bir çok velim bu durumdan şikayetçi olarak yazdırırdı kreşe konuşmuyor, konuşmayacak gibi vs. Ama düşünüldüğü gibi olmuyor emin olun, çünkü orada arkadaş edinmeye başlıyor, sosyalleşiyor, katıldığı etkinlikler de ona fayda sağlayacaktır. Bir düzene alışmaya başlıyor daha kolay oluyor ve öğretmenine bu durumu söylerseniz çocuğunuzla iletişimi daha sıkı tutacaktır. Arkadaş edinmesi, onlarla anlaşmaya çalışması, ortama uyum sağlaması gerektiğini farkına varması ona katkı sağlayacaktır.