Kuzeymen ağlayacak diye bir şart yok, ihtimal var. Benim oğlum ilk gece ağladı sadece, babasına daha az tepki verir diye o yatırdı, ikinci gün ise ben yatırdım ve hiç tepki vermedi, uzun süre sadece ben yatırdım o yüzden. Siz bebeğinizi öncelikle rutinlere alıştırın, deneye yanıla doğru rutinleri bulun. Rutinlerin uykuya hazırlık olduğunu öğrensin, sıralamanın ne olduğunu sıradakinin uyumak olduğunu kavrasın. Sonra ayına uygun ve onun mizacına göre saatleri düzenleme başlayın. Rutinler ve saatler üç aşagı beş yukarı oturduktan sonra desteği kesmeye başlayın.
biz danışmanla ilerledik. En başta danışmanımız bir dosya yollamıştı, kitabında ve internette yazanların aynısıydı. Ödüm patladı, bunları zaten okudum, yapabilsem destek almazdım diye düşündüm. Ancak sürece bir baktım ki gidişatımızın dosya ile alakası kalmadı, oğlumun mizacına göre uyarladık. Sizde yazılı olanlara bağlı kalmayın bence, bebeğinize uyarlayın. 7 aylıkken eğitime başladık, oglum kendi kendine uyurdu son 10 gündür ara ara beni yanında istiyor öğle uykularında. bende beşiğin karşına yatak koydum o uyuyana kadar orada kıpırdamadan yatıyorum. Bunu her seferinde yapmıyorum, dün yapmadım mesela, bugün çıkmamı istemedi yaptım.