Kuzenimin 9 aylık bebeği var 3 aylıkken hiç ilaç kullanmazdı şimdi ise migreni var hergün dexday diye bir ağrı kesici kullanıyor başka ilaç fayda etmiyormuş üstelik sigarada kullanıyor genelde ağır bir ilaç emziren anne kullanmaması gerekiyor ne gibi zararları olur ilerde neye mal olur lütfen yazın