Poncikmama 7 ay gazımız oldu ve 7 ay boyunca kullandım. Damlaların bagırsak sistemini tembelleştirdiğini düşünmüyorum. Ayrıca damlalar bagımlılıkta yapmıyor. Oglum yenidoğan döneminde 11-12 kez kaka yapardı, 18 aylık oldu hala 7-8 kez yaptığı gün var. Sab simplex, metsil için doktorumuz vücutta emilimi olmadan bagırsaklarla atıldığını söylemişti. Allah kolaylık versin.