GiybetReis Kızlar selam, Allah günah yazmasın ama ben avokado hiç sevmem, eşimde sevmez. Kızımın 3 gün tadım menüsünde var. Yarın iki çay kaşığı tadacak. Kalanını nasıl saklayabilirim (1 gün yalnızca) en pratik ve kesin çözüm?
Yazaksami GiybetReis küçğk bir kavanozun içine içme suyu biraz limon suyu ve çok az zeytinyağı koyup dolaba kaldırıyorum olduğu gibi duruyor
Muzu_bicakla_soyan_kadin GiybetReis önceden kavanozun içine limon zeytinyağı ve su ile saklıyordum. Ama bunların hiçbirine gerek yok. Sadece su dolu kabın içinde 4 gündür duruyor benimki en ufak kararma olmadı. En büyük püf noktası çekirdeği ile saklamak. Sakın streçlemeyin. Ertesi güne çöp olur. Su dolu kabın içinde olması lazım
GiybetReis GiybetReis Deletedmom896 Yazaksami Muzu_bicakla_soyan_kadin clem_emtine Woody teşekkürler kızlar hepiniz farklı söylemişsiniz😂