Ravzanin_annesi 6 ay 20 günlük bir kızım var birşeyler yedirmeyi bırakın tadına bile baktiramiyorum kaşığı gordumu ağzını muhurluyor sanki bu arada 6 aylıkken başladım birşeyler vermeye ne yapmalıyım nasıl asicaz bu durumu yardım edin
ftmnr_ulku Ravzanin_annesi ek gıdaya zaten 6.ayda başlanıyor. Bebeğiniz yeni yeni tanıştığı için şu an amaç sadece tadına baktırmak alıştırmak. O yüzden ısrar etmeyin. 3 tatlı kaşığı ver hrr verdiğinizden. Zaman geçtikçe miktarı artırın. Ben öyle yapmıştım. Oturup yemek yemesini bekleyemeyiz tabiki 😊
Kbrasg Ravzanin_annesi Ayy bizde aynı 5 ay 5 günlük 3 gün oldu tadıma baslayalı normalde biz yemek yerken ağzını acan cocuk ağzını mühürler oldu artık biz yerkende acmıyor. Nasıl yapcam bilmiyorum.
Mavi666 Ravzanin_annesi ben 5 ayı bitince başlamıştım tadıma, şu an 7,5 aylık hala yediremiyorum ağzını mühürlüyor üzgünüm bir yolunu bilmiyorum 🙁
Ravzanin_annesi Yemek yemesini beklemiyorum zaten tadım da yaptiramiyorum kaşığı gordumu kafasını ceviriyo ağzını muhurluyo acmiyo
Mraaa @Ravzanin_annesi ben kızıma 5 buçuk aylıkken tadımlara başladım doktorumun tavsiyesiyle başlarda kızımda öyleydi istemedi zorlamadım kaşığı eline verip bir hafta oynadı kaşığa alıştı şimdi şükür yiyor verdiklerimi yemek yerken elinde kaşığıyla duruyor belki sizdede işe yarar bi deneyin
Ravzanin_annesi Mraaa Bende kaşığı veriyorum oynuyo ağzına falan aliyo ama genede kasıkta bişey oldu mu ağzını acmiyo ne yapacak şaştım çözüm yolu arıyorum ama yok gibi görünüyor
cupacakes Ravzanin_annesi aynı durumdayız bir yerde hata mi yaptık acaba diyorm çocuk kaşığı görünce ağlamaya başladı . Ama bi şekilde ağzına verince yiyor. Ben stres yapıyorum bence onu hissediyor . Zamanla düzeleceğine inanılıyorum
papatyammmm Ravzanin_annesi Bizde 7 aylığız 6 aylıkken başladık ama asla sevdiremedim yemeği.Kaşıga ağzını açmıyo diliyle zorla ittiriyo yiyecekleri.İyice çaresiz kaldım napayım diye.Benim oğlum biberon bile istemiyo beni de emmedi.Çözimü olan varsa bende duymak isterim
Ravzanin_annesi Bu durumda olup çözüm bulan yok mu acaba hepmi böyle olucak birşeyler yedirirken savaşıyoruz resmen ☹️