Eşim denizci ve ben 3 yaşındaki oğlumla yalnız yaşıyorum eşimin ve kendi ailemden uzak bir şehirdeyiz yaşadığımız sitede komşuluk sıfır oğlum sürekli benimle beraber olduğundan dolayı bana bağımlı bensiz tuvalete Girmez banyo yapmaz su içmez o derece bağımlı parka götürüyorum herkesten uzakta bir köşede sadece benimle oynuyor bensiz asla oynamaz beni bunaltacak derecede ağlar zorla yanına götürür bebek gibi kucağından asla inmez bu yaz tatile gittik oradaki insanlar bile biz bu çocuğu ne zaman görsek ya annesinin kucağında ya babasının gir çocukların arasına şöyle oyna be yavrum diyorlardı çocukların içine çok sokmaya çalıştım bende onlarla oynadım nafile yok yani artık evde bile otururken TV karşısında vs kucağımda oturuyor öyle bunaldım ki kafayı yeme noktasına geliyorum bazen birde insanlar telefonda bizde tek çocuk büyütüyoruz ne var demeleri yok mu yahu sizin eşiniz akşam geliyor 1 saat olsun çocuklarını seviyor bi vakit geçiriyor yapmayın Allah aşkına nasıl kıyaslama yapıyorsunuz vallahi hem ev işi hem çocuk hem dışarı işleri market pazar inanın bitip tükendim bu çocukta bağımlı olunca extra bitap düştüm şu an bu mesajı bile yazarken 1 saat uğraş sonunda yazıyorum bebek olsa kolik bebek fln derim ama 3 yaşını 3 ay geçti nolursunuz bir akıl verin bana