Annisss Urazkom ya düğün falan oldu gitmek kısmet olmadı kargoyla yolliycakyim da o yüzden farklı bisey mi yollasam diye düşündüm hani çeyreği zarfa koyup göndermek biraz garip olur dedim ee para desen iban istemekte ayıp olur iye düşündüm