2 saat çok az gerek yok o kadarına. Hem biraz bekleyin, sütünüzün yağlı kısmı gelsin. Bebek o kısımla kilo alsın. Merak etmeyin 2 değil de, 4 saatte de verseniz sütünüz azalmaz. Bebek zaten ilk 15 günü geçmiş, sarılık tehlikesi olduğunda 2 saatte bir diyorlar. Benim doktorum oğlum 1 aylık olduğunda 3-4 saatte bir emzir; uyanmazsa uyanmasını bekle uyandırma dedi. Allah aşkına yormayın kendinizi. O halinizle bebeğe de sağlıklı bakamazsınız.