Ben de Sefaköy de oturuyorum Fevzi çakmak mah.. en eski evler bile artık 1200 TL den başlıyor ki eski sobalı 😢
daha evvel İnönü mah oturdum ilk ve son kiracılık deneyimim oldu. 4 yıl evvel bile 1200 TL veriyordum 1560 TL yaptı birden ve eski evimizi tadilat ettirip kendi evine taşındım.. 4 yıl önce bir de düşün.
Allah yardımcınız olsun gerçekten kiracı olmak çok zor😢