Cuma günü dört buçuk aylık kızımın ateşi çıktı diş etleri sürekli kaşınıyor dokununca ağlıyordu ve hafif bir öksürük vardı . Doktora danıştığım da getirmenize gerek yok ilaç veremeyeceğim zaten sürekli emzirin dedi. Şimdi eşim ve benimde öksürük ve boğaz ağrısı kovid olabilir diye çok korkuyoruz. Test yaptıracağız akşam fakat bebeğim için ne yapabilirim bilgisi fikri ola varmı
eğer poZitif çıkarsak ne yapmam gerekiyor emzirirken onu da bilmiyorum 🤕😢