Merhaba bayanlar 2ay10günlük kızım kabız oldu çok zorlanıyor kendini sıkıyor sokmaktan makatı içi dışına çıkıyor iltihap geliyor kakasını yapamıyor zeytinyağı verdim hala aynı mama kullanıyoruz anne sütüne ek olarak aptamil ama doktor similac önerdi kullanan oldu mu acaba bide bu makattaki içi dışına çıkma normal mi çocuk cerrahisine gittik bağırsak düzenleyici şurup yazı gönderdi