Cansuu1 ne yapsan boş yavrucuk her yolu denedik herşeyi boş yani mesela gaz ilaçları hiç işe yaramadı masaj bir nevi rahatlatıyor araba da gezdirmek yaramadı tüm saçma sapan sesler dinlendi banamısın demedi demiyor kundak yağ şu bu vs hiç biri akşam 6 dedin mi başlıyor gece 2 ye kadar sadece ağlıyor hamak aldık bebek masaj sallanma sistemli alet aldık eski usül çarşafla sallama felan Yok sabır sadece duş aldırıyorum bir nevi rahat ediyor ama geri kalanlar çaresiz şanslısıysak 3 ay değilsek 6 ay bir yaş doğduğundan beri 5 doktor hepsi aynısını dedi Rabbim yardımcımız olsun