Arkadaşlar kızım 9 ay 12 günlük, ayrılık kaygısından mı ataktan mı dişten mi bilmiyorum ama sürekli paçama yapışıp ağlıyor benim yanımda hep ağlıyor aslında, babası ya d başka aile büyükleri ile çok uslu mutlu. Normal bi süreç mi yaşayan var mı sebebi nedir bu durumun?