kutubebegimmm ben bu aşamada kullanmamanızı öneririm tutunup kalkmaya başladıysa tutunduğu yerde adım atmaya başlar ve yürüteç parmak ucunda basmasına sebep oluyor, tecrübeyle sabit. Bence bırakın adımlarını sağlıklı atsın, bende 8.ayında almıştım çok kısa kullandım 15 gün falan oda her gün değil ve en fazla 15 dakika falandı baktım ki tutunduğu yerde parmak ucuyla durmaya çalışıyor hemen kaldırdım.