Birmelekanneesi Arkadaşlar 2 ay 23 günlük oğlum var ve binamızda korona olan bi aile var bende kendimi hiç iyi hissetmiyorum korona olursam emzirmem de sakınca olurmu bebeğime de geçer mi çok üzgünüm
Mora Birmelekanneesi maske takmalısınız ellerinizi bol bol yıkayın ve test verin ancak öyle emin olabilirsiniz
BalarisiYusra Birmelekanneesi anladım şuan belirti vermese bilen maske kullanın ellerinizi sık sık yıkayın