Sifremiunuttumben Seymen1905 Kabul etmeyeceğim sonuçta sorumlusu ben değilim. Neden ben mağdur olayım ki? Gercekten çok garip insanlar var
Sifremiunuttumben Seymen1905 Bende öyle düşünüyorum. Ama o ben sordum iptal edebilirsiniz dediler diyor. Ee ben neden mağdur olayım peki
Sifremiunuttumben Sibell777 Teşekkür ederim. Zaten bana brn iptal ederim benim için sıkıntı değil ama size yazık diyor. Bende sorunun benle değil kargoyla ilgili olduğunu, iptalini kabul etmeyeceğimi söyledim
Sifremiunuttumben 2papatya Tesekkur ederim. İptal edeceğim diyince merak ettim iptal edilince dolap hemen iade ediyor mu diye bunu öğrendiğim iyi oldu
Sifremiunuttumben Balyanaklikiz Bende öyle düşünüyorum. İlk defa bisey sattım onda da böyle bir sorunla karşılaştım
Sifremiunuttumben pamuksekerinannesii Zeynepazram prenses10 Seymen1905 Rabiamhmt Alminazli 2papatya Balyanaklikiz Son durum bildiriyorum. Alıcı teslimat günü evde olmadığı için kargo evin altındaki bakkala teslim edilmiş. Herkese tesekkur ederim tekrardan