Hanımlar merhaba. Bu devletin 1. Çocukta verdiği 300 TL’lik doğum parasını alan varmı aranızda? Ben başvuru yapmıştım 45 gun sonra herhangi bir PTT den cekebilirsiniz demislerdi45 gün oldu.edevletten baktığımda ödeme aşamasında yazıyor ne zaman alınabilir bu şekilde e devletten kontrol edip gidip çeken oldu mu?