Kubrakaynak08 10 günlük bebeğin kabız olacağına pek ihtimal vermiyorum ki zaten dün yaptı demişsiniz hemen bir günde kabız olduğunu anlayamazsınız, büyük olasılıkla gaz sancıları başlamıştır sürekli ıkınması da o yüzden, ısıtıp ılıttığınız zeytinyağıyla karnına masaj yapın, YouTube’da çok güzel gaz masajı videoları var izleyip yapmaya çalışın rahatlatır