Haticeikrairem bencede o kadar para istiyorsa üstüne ekleyin yenisini alın. Ben vestel Bm1004x kullanıyorum 4 yıldır. 10 programlı. Makine bitince kendisi kapagını açıyor buhar olmasın diye falan. Vestel servis konusunda çok iyi. 3 yıl garantisi var. Ekstra 150 daha verip garantiyi 7yıla çıkarıyorlar. Tavsiye ederim. Arkadaşım geçen yıl bosch aldı. Garanti yokmuş onda. Öyle söyledi. Yani 1 aylık bile olsa bişey olsa servis gelmesi ücretliymiş.pişmanmış oda. Vestel de kullanıcı hatası dışında garantiye giriyor. Hatta birkaç kez benim hatam olmasına ragmen ücret almayalım sisteme farklı bişey yazıyorum garantiye girsin bile dediler. Tüm beyaz eşya hatta blender kettle bile vestel. Hepsinden çok memnunum.