Arkadaşlar Mide Küçültme ameliyatı yada botoksu yada mide balonu operasyonu geçiren yada yakınlarında olan var mı?
ben kendimi bildim bileli hep kilom var ve hep diyetle verip fazlasını aldım bide üstüne doğum kilosu kalınca sezeryan göbeği derken psikolojik olarak kendimi çok kötü hissediyorum artık.
Kriterlere uyuyor kilom.Metabolizmam çok yavaş su içsem yarıyor artık diyet yapmak bile istemiyorum biri gelsin yağlarını kessin götürsün istiyorum .
bu ameliyatın süreci çok zor biliyorum araştırdım sonuçları riskli göze almak zor ama burda teselli bulmak icin soruyorum nolur yardım edin .Çocuğum 18 aylık bensiz uyumuyor onu bırakıp hastanede kalamam diye olmayı erteliyorum hep :(