Kalbim_oglum ben olsam genel anestezi yaptırırdım canı acımasın, tanımadığı biri dokununca kendini kötü hissetmesin diye 🥺 Ayrıca çok hareketli oluyorlar, sadece oranın uyuşturulup bacakların filan uyuşturulmaması tehlikeli olabilir, derin kesebilir vb